wierdblossom

Alla inlägg under juli 2013

:)

Av Wilma Mårtensson - 21 juli 2013 14:45

Hej!


Idag tog jag tid på mig att sminka mig! Har inte sminkat mig nu för har varit för trött.. :/

Jag har inte gjort mycket alls sen senaste inlägget!

Joo, var på Furuvik med mamma, Nils, Urban och Jocke<3

Det var superkult, när vi skulle åka hem så gick bara jag och Jocke och pratade och märkte inte att dom andra gick in i en smyckeaffär så sen bara '' Huh? Vartfan tog dom vägen?? :O'' Så vi fick typ vänta tio minuter! Sedan somna alla barnen sött i baksätet ;) 

PS: Jocke är min bonusbror som är 16, men han betyder jättemycket för mig!<3

Av Wilma Mårtensson - 11 juli 2013 00:19

Ja, det är som vanligt! Jag glömmer att skriva på bloggen! Gahh! Blir tokig!!   


Men iaf, jag och Beatrice fick våran cosplay och vi var ju bäst! <33

Folk kom och titta och vi kom även med i ljusnan, ni kanske har sett det? Det var på Summerbreeze, leta efter det ;) Det ska vara Sasuke, Ino och Nyanpire ^^<3

Vi fick en ny cosplayvän kan man väl säga, Jossan var Nyanpire och var redan där med sin kille när jag och Bea kom. :)

Hahah, en sak till! Clara och Matilda kom också när typ allt var slut, vi gick en timme före innan det sluta, jag skulle gunga på Clara och spräckte min tröja under armen xD

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards