wierdblossom

Direktlänk till inlägg 15 september 2014

Fotografering

Av Wilma Mårtensson - 15 september 2014 07:41

Hej.

Igår så var jag uppe hos min mormor med Clara och Angelica. Anledningen till varför var för att Clara har så länge velat sett hästarna. Så därför åkte vi upp igår (utan att mormor visste om det xD) och var med hästarna typ hela dagen. Clara tog med sig en kamera eftersom vi skulle ha en liten photoshot eller vad det nu heter, Clara älskar att knäppa kort och hon är väldigt duktig på det. Men det slutade med att kameran dog så det blev typ inga bilder, istället red jag och Clara. Vi red Lass Liberte och Insult Kotlett. Kotlett är sååå jäävla hög asså!! Lass är inte ens inriden och har bara blivit riden tre gånger nu om man räknar med när Clara red honom. Men det jävligt bra! :)
Angelica ville inte rida eftersom hon hade tydligen ont i kroppen eller nå, så hon gick gå bakom men mormors hund Isa.

Men vi hade jätteroligt i alla fall och vi ska lugnt göra om det igen ;)


Well, nu är det snart dags för skolan. Men jag ska bara vara med på franskan eftersom jag mår inge bra och morsan vill att jag ska visa att jag är sjuk och de så jag ska gå snart, men kommer hem efter en timme ungefär! Så Byee!


Lass Liberte!<3

 



 

Insult Kotlett!<3












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Mårtensson - 2 januari 2015 13:55

Helluhh! Gjorde ju 50/100 i förra inlägget så jag gör resten nuu dåå ;3   51. Svart ellr vitt: SVART!<3 52. Hund eller katt: Katt :3 53. Ut och festa eller hemma och mysa: Hemma och mysa ofc! 54. Tvspel eller dataspel: Tvspel!<3 55....

Av Wilma Mårtensson - 1 januari 2015 20:28

Hej. Jag har gjort en sån här förr men jag tänker göra en ny :)   1. Fullständigt namn: Wilma Mårtensson 2. Ålder: 15 3. Vart bor du: Edsbyn 4. Bor tillsammans med: Mamma, låtsaspappa, bror, halvbror och två katter 5. Färg på ditt hus: Rö...

Av Wilma Mårtensson - 4 november 2014 22:44

Hejsan. Idag när jag och Beatrice gick hem från skolan så hände det två saker: 1. Vi gick på trottoaren och det var en svinstor vattenpöl precis nedanför på vägen, det kommer en bil i full fart och kör i den och det kommer en våg av skitigt vatte...

Av Wilma Mårtensson - 26 oktober 2014 13:15


Hejsan. Behöver jag ens säga att jag inte är en bloggmänniska igen? xDDet var ett tag sen jag skrev ett inlägg och jag har ingen riktig anledning till varför jag inte har skrivit något mer.. Men men, jag är i alla fall sjuk. Har varit det i en ve...

Av Wilma Mårtensson - 12 september 2014 18:30


Hej. Ja, ni kanske märker att jag inte är den som bloggar.. Nu har ju skolan börjat igen om jag inte redan har sagt det. Har gått 4 veckor nu och än så länge går det bra. Går i 9:an om ni inte redan visste det. xP Det är ganska stressigt och jag ...

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards