wierdblossom

Alla inlägg under januari 2014

Av Wilma Mårtensson - 30 januari 2014 17:47

Halluuhh!

Har suttit och lyssnat på musik hela dagen typ och spelat The sims 3 ;3

Jag kan säga att The sims 3 är väldigt beroende framkallande xD Hahaha!

Har lyssnat på Black Veil Brides, Blood on the dance floor, Falling in reverse, Slipknot, Vampires Everywhere och Dope. Lägger upp låtarna jag lyssnar mest på ;) 


Av Wilma Mårtensson - 28 januari 2014 05:30

Jag har haft väldigt fullt upp därför har jag inte skrivit något.

Men i alla fall har jag haft väldigt svårt att sova dom sista två veckorna. Jag vet inte om det beror på att jag är förkyld elle om det är något annat. Jag har det redan jobbigt så att det räcker, nu förstår jag hur mamma känner sig när hon kommmer hem från jobbet. Ska väl inte prata om det så mycke...

Jag är även orolig för ''min'' häst Finish, hans vänstra bakben var jättetjockt för nån dag sedan. Och varken jag eller min moster vet vad det beror på eftersom han inte har något sår, han verkar inte ha ont i benet och han haltar inte. Min moster är asbra på hästar, hon vet fan allt. Men nu har hon ingen aning verkar det som.. Vet inte hur det är nu, har ju varit hemma isängen och kollat på Yaoi eftersom förkyldningen blev bara värre och värre... Ska försöka sova två timmar och tjugo minuter innan jag ska upp till skolan. Det är fan tur att jag har sovmorgon till 09:30 imorgon.. Godnatt!

Av Wilma Mårtensson - 8 januari 2014 11:16

Hai! Vet att jag inte har skrivit men va f*n jag är ingen bloggmänniska xD

I alla fall så ska pappa flytta i mitten av februari så vi håller på att packar och sånna saker. :)

Ska bli spännande faktiskt :)

Aja, det har inte hänt så mycket, jag har fått mina Cyberlox nu. Bild kommer senare :3

Jag fick suveräna julklappar och nyår var sktibra! Väldigt mycket folk och väldigt mycket raketer!


Det ska bli spännande att se vad 2014 har att erbjuda! :D

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards