wierdblossom

Alla inlägg under september 2013

Av Wilma Mårtensson - 24 september 2013 18:07

Hai!!


Nyss frågade min kompis Linn om jag vill följa med henne och hennes andra kompis som heter Wilma till Peppcon i helgen. Jag vart lite chockad över att hon frågade mig faktiskt, hahaha! xD Men ja, det vill jag gärna för det är cosplay, alltid roligt att se folk som cosplayar och så kommer SEIKE vara där!!! Då bestämde jag mig för att följa med, men ska prata med mamma först sedan Bea för jag vill gärna att hon följer med också :3


 

Av Wilma Mårtensson - 16 september 2013 07:59

Hey..


Kollade lite på Youtube igår och sökte på Storcon. Då märkte jag vad mycket skoj jag missade.. Jag och några vänner skulle åka dit men eftersom Seremedy sprack så blev det inget. Min kompis sa att hon inte ville åka eftersom det var Overworld som skulle spela. Det var hennes pappa som skulle skjutsa oss. Jag och min andra kompis sa att vi ville åka men hon sa att det inte var någon ide. ( Det var bara hennes pappa som kunde och ville skjutsa )

Sen nån vecka efter läste jag på Seikes blogg att han hade varit på Storcon!! Jag vart rasande men även jätteledsen..     

Jag sa då dagen efter att Seike hade varit där ( Till hon som inte ville åka ) Och hon sa '' Ja såklart! Vad tror du? Det är Seike! ''  Eller något liknande! Då vart jag ännu mer arg och ledsen. Det var ju även cosplay och jag ville ju självklart vara med på det.. Men nope.. D':

Av Wilma Mårtensson - 2 september 2013 18:55

Hey.. 

Jag är åtta dagar närmare konserten! Men ännu har jag varken fått ihop pengar eller beställt biljetter..! 

Varför kan inte tiden gå fortare? Det är typ två månader och 27-28 dagar kvar!! Jag kommer spricka snart!! Jag vill så gärna gå! 


Jaa, ikväll har jag inte gjort så mycket! Tecknat Zombie enhörningar :3<3

     

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards