wierdblossom

Alla inlägg under oktober 2013

Av Wilma Mårtensson - 16 oktober 2013 20:10

I förra inlägget om BVB och Andy! Där det står '' Blivit räddade från dessa änglar '' där ska det stå '' Blivit räddade av dessa änglar ''

Mitt fel!   

Av Wilma Mårtensson - 16 oktober 2013 19:50

Alla är väl galen i snyggingen Andy Biersack, inte sant? :) Jag kan säga att jag är det i alla fall <3 Jag hade tänkt att berätta lite om mina tankar om honom.. :)


Ja, allt började när jag satt ute på Youtube ( Of course ). Jag lyssnade faktiskt på Cinema Bizarre och såg låten Knives and Pens av BVB då. Först tyckte jag att låten inte verkade bra men jag gav den en chans. Och ja, nu idag älskar jag BVB mer än allt annat på jorden. Men.. Mina tankar och min kärlek till bandet och Andy var annorlundare. Jag vet inte hur, men det var något med dom som gjorde mitt liv värt att leva. Seremedy gjorde precis samma sak, men när dom splittrades sjönk jag ner till en djup sorgsenhet. Och BVB var min räddning.. Jag vet inte vad jag ska säga, jag säger väl som många andra tjejer och killar som blivit räddade från dessa änglar. Jag är så grymt tacksam över att detta band finns, min kärlek räcker åt dom alla! Andy, Ashley, Jake, Jinxx och CC!    Ni räddade mitt liv, ni gav det mening igen. Jag är så grymt tacksam. Och nu, ja jag ska se på en konsert! Kan det bli bättre? :')


   

Av Wilma Mårtensson - 8 oktober 2013 18:31

Haii!

Ett sent inlägg angående Peppcon! :D

Det var helt underbart, träffade massa snälla människor och fick massa kramar! :D :3

Det var helt enkelt underbart! :D

Jag hade så roligt, handlade lite saker och kollade på cosplayare som var awesome! :D


 

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards