wierdblossom

Alla inlägg under april 2014

Av Wilma Mårtensson - 6 april 2014 16:05

Helluh

Jah, det är som vanligt att jag ej bloggar väldigt mycket. 

Men i alla fall så tänkte jag prata lite om att min mamma och min låtsaspappa kanske ska flytta till ett hus nu snart.

Det kommer bli helt jävla perfekt för då går min dröm äntligen i uppfyllelse efter alla dessa långa och trista år.

Jag kommer att få en egen häst!! 

Ja, jag vet hur mycket ansvar det krävs att ha en häst och att man verkligen djupt ner i sin själ (Om man har någon) att man verkligen känner att man har ork. Jag vet att jag är redo och jag vet att jag verkligen vill lägga ner min tid på en vacker varelse. 

I alla fall så kollar jag runt lite nu och jag har hittat en sida där man säljer tinkrar, Irish cob m.m och jag älskar tinkrar så den sidan är perfekt. Så om det finns någon tinker kvar när vi har flyttat och kommit igång i det nya huset så ska vi åka och kolla på en tinker ( om det nu blir en tinker ) och även en Shetlands ponny x3



Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards