wierdblossom

Alla inlägg under november 2014

Av Wilma Mårtensson - 4 november 2014 22:44

Hejsan.

Idag när jag och Beatrice gick hem från skolan så hände det två saker:

1. Vi gick på trottoaren och det var en svinstor vattenpöl precis nedanför på vägen, det kommer en bil i full fart och kör i den och det kommer en våg av skitigt vatten på oss. Och Beatrice hade vita kläder som sedan blev bruna. Bilen stannade inte utan körde vidare som en galning i alla vattenpölar. Da fuck liksom? (Yaas, i'm a complaining bitch)

2. När vi hade lugnat ner oss efter fått vågen över oss så går jag för fort i mina platå skor och vrickar foten. Det hela slutar med att jag ramlar ner i en buske och asgarvar.. xD


Och då säger Beatrice såhär '' Wilma, du borde verkligen skaffa en blogg där du berättar om vad som händer dig varje dag! Typ som en vlogg blogg! ''

Och jag tänker, jahaa?? Jag är ju ingen bloggmänniska precis.


Meeen vi får se hur jag gör med det.. I så fall skriver jag det i ett framtida inlägg! :)


Sen så håller jag på att skriva en fanfiction till Beatrice. Alla tycker att jag skriver bra och jag har varit med gymnasiet och skrivit en massa saker. Men jag känner såhär nu att jag blir sämre och sämre. Inte för att jag tycker att mina fanfictions och berättelser är skitbra men ändå.. Jag har ingen fantasi, jag kommer inte på något. Och kommer jag på något så blir det bara skit av allt. AGGGHH!!!! Jag blir tokig!!!


Såå jag ska fixa lite mer med det.. :P


Men byeee då!

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards