wierdblossom

Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

Seremedy har en sista konsert för sina fans

Av Wilma Mårtensson - 7 maj 2014 13:47

Helluh!

Gissa vad? SEREMEDY SKA HA EN SISTA KONSERT FÖR SINA FANS!!!!!!!!!!!!!! :'D <3

Jag är ett av deras fans, of course!<3

Bandet splittrades under 2013 och alla gick sina vägar. Seike startade sitt band Kerbera och Yohio vart mer känd om man säger så. Resten av bandet har jag tyvär ingen aning om. Men nu, den 20 september ska dom ha en sista konsert som en ''avslutning''. Dom sålde 800 biljtter på några timmar och nu så bytte spelningen plats från Fryshuset till Arenan för att kunna sälja fler biljetter.

Min kompis som också heter Wilma beställde 4 biljetter som är till henne, Beatrice, Linn och mig!!<3 Är så sjukt lycklig eftersom vi skulle på en av deras konserter sommaren 2013 men bandet splittrades nån månad före. SÅ KAN NI FATTA HUR GLAD JAG ÄR??!!!

Den 12/04 var jag och tjejerna till Sundsvall för att Kerbera och The Neverdies spelade där. (Dom har en vårturne just nu eller hade, I don't know ;3)

Så jag har varit på Kerbera och nu ska jag se Seremedy för sista gången, på samma år!! Bättre kan det inte bli!!<3

Ja, visst. Två konserter kanske inte verkar mycket för er som går på konserter hela tiden på ett år. Men det betyder mycket för mig! Eftersom jag har svårt att ta mig till konserter, min familj har inte mycket pengar eftersom mina föräldrar är skilda och sånna saker. Jag skulle bli lycklig om jag skulle se Seike, Yohio, Ray, Jenziih, Linder eller någon annan för nån sekund eller minut!<3

Finns inte så mycket mer att säga för ord kan inte beskriva det jag känner just nu!<3

Bjuder på bilder och saker :3


Bye bye!


         


Min favorit låt med Seremedy!<3

 
 
Cassie

Cassie

9 september 2014 14:37

hejsan samlar du på saker med dom också? :)

http://luciferz.blogg.se

Wilma Mårtensson

12 september 2014 11:38

Helluh! Jaaa, det kan man väl säga :) Måste väl innan dom försvinner forever om man säger så :)

 
Cassie

Cassie

8 november 2014 20:35

Har en signerad poster med dom som jag håller på att sälja.

http://luciferz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Mårtensson - 2 januari 2015 13:55

Helluhh! Gjorde ju 50/100 i förra inlägget så jag gör resten nuu dåå ;3   51. Svart ellr vitt: SVART!<3 52. Hund eller katt: Katt :3 53. Ut och festa eller hemma och mysa: Hemma och mysa ofc! 54. Tvspel eller dataspel: Tvspel!<3 55....

Av Wilma Mårtensson - 1 januari 2015 20:28

Hej. Jag har gjort en sån här förr men jag tänker göra en ny :)   1. Fullständigt namn: Wilma Mårtensson 2. Ålder: 15 3. Vart bor du: Edsbyn 4. Bor tillsammans med: Mamma, låtsaspappa, bror, halvbror och två katter 5. Färg på ditt hus: Rö...

Av Wilma Mårtensson - 4 november 2014 22:44

Hejsan. Idag när jag och Beatrice gick hem från skolan så hände det två saker: 1. Vi gick på trottoaren och det var en svinstor vattenpöl precis nedanför på vägen, det kommer en bil i full fart och kör i den och det kommer en våg av skitigt vatte...

Av Wilma Mårtensson - 26 oktober 2014 13:15


Hejsan. Behöver jag ens säga att jag inte är en bloggmänniska igen? xDDet var ett tag sen jag skrev ett inlägg och jag har ingen riktig anledning till varför jag inte har skrivit något mer.. Men men, jag är i alla fall sjuk. Har varit det i en ve...

Av Wilma Mårtensson - 15 september 2014 07:41

Hej. Igår så var jag uppe hos min mormor med Clara och Angelica. Anledningen till varför var för att Clara har så länge velat sett hästarna. Så därför åkte vi upp igår (utan att mormor visste om det xD) och var med hästarna typ hela dagen. Clara to...

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards