wierdblossom

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Wilma Mårtensson - 28 maj 2014 22:52

Helluh! :3


Jaa, är ledig nu i fyra dagar och det är niice som fan! ;D

Spenderar natten hos syster Åse och det är också jävligt niice. Vi får väl kolla på film eller nånting som vi brukar göra, men båda hinner oftast somnat när det inte ens gått 20-25 minuter på filmen. Men annars så ska jag kolla på Silent Hill ikväll :3

Jag tror att jag ska ha ett anime maraton på lördag eller något och kolla på alla mina älsklings anime filmer. Här kommer det en lista på min top 5! :3

5. Laputa- Castle in the sky.

4. Eldflugornas grav.

3. Spirted Away.

2.Vampire Hunter D.

1. Det levande slottet!! :3


Såå jaa, det finns fler filmer jag älskar men dom var mina Top 5! :3

Har färgat håret nu också kan jag säga, köpte ju Atalantic Blue men det vart grönt/blått. Sedan täckte inte färgen på vissa ställen så det är typ brunt/blont. Men det skadar inte mig, haha :D


Meeen, jag har inte så mycket att skriva så jag bjuder på lite bilder :3 Om ni inte sett filmerna jag skrivit så kolla gärna in dom!!<3


         

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards