wierdblossom

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Wilma Mårtensson - 15 maj 2014 12:51

Helluh!


Mindre än fem veckor kvar innan det är skolavslutning för mig. Känns så skönt att sluta 8:an för detta år har varit förjävligt!! Sen är det min syster student! :3

Jag har redan fått min klänning och min skinnväst som jag ska ha på mig. Jag blonderar mig också för att jag beställde min Atlantic blue hårgfärg/toning?? och mina White Zombie linser igår. Så paketet kommer väl nästa vecka eller nå. Så måste blondera mig! Gjorde första blonderingen igår och var ljusbrunt från mörktbrunt. Men det blir snart blont, (hoppas jag) :3

Yepp yepp, ska snart gå till skolan igen. Har franskan kvar och vi har läxa. Det är sååå ensamt utan Beatrice xC

Men men, det går skapligt bra i alla fall. Har ju Angelica och Clara CX

 BYE BYE!!!


   


Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards