wierdblossom

Alla inlägg under oktober 2014

Av Wilma Mårtensson - 26 oktober 2014 13:15

Hejsan.

Behöver jag ens säga att jag inte är en bloggmänniska igen? xD
Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg och jag har ingen riktig anledning till varför jag inte har skrivit något mer..

Men men, jag är i alla fall sjuk. Har varit det i en vecka nu, och nu kanske ni tänker ''men hallå? En vecka bara?''.

Ja, bara i en vecka än så länge, men jag har så mycket olika saker att jag tror att jag ska dö snart, bokstavligen. Det har varit allt möjligt från halsont till svinhög feber. Inte roligt så har mest legat död i min säng.. haha xD


Men om vi tar bort att jag är sjuk så är det ju halloween på fredag! Och jag är en halloween drottning, så är det bara! xD

Jag ska handla och fixa lite på onsdag då jag får pengar, ska även hjälpa min lillebrorsa. :)

Asså.. Jag har inget speciellt som jag ska vara, jag hade tänkt vara nån spökunge eller nånting, haha xD
Min fantasi börjar försvinna lite.. xD


Meen jaaaa, jag har även färgat håret nu medan jag var sjuk. Gjorde det i torsdag när jag mådde skapligt okej. Min syster färgade mitt hår. Det är typ mörk rosa/rött. Och jag har typ färg överallt. Det är såå jobbigt. Om ni vill veta vad det är för färg, asså vad färgen heter och det såå ska jag säga det här: Directioners Tulip

Stavade jag rätt?? xD

Ajaa, byyee! 


Ni får en bild från Peppcon, vet att jag ska ladda upp bilder därifrån. Skaa fixa det till nästa gång. :)

 

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards