wierdblossom

Alla inlägg under augusti 2013

Av Wilma Mårtensson - 25 augusti 2013 12:15

SHIT!!!

Den 29:de november kmr Black Veil Brides till stockholm!!! Måste verkligen gå på deras konsert!!! <333

Jag och min syster håller på att kollar hur mkt pengar som kommer gå åt, till resa dit och hem, hotell och mat! Det kmr bli superdyrt! Men det skiter jag i! Jag kan betala hur mkt som helst för att få se BVB!!! :'D<33

Jag är verkligen superlycklig!! :'D 

    

Av Wilma Mårtensson - 6 augusti 2013 21:09

Datan kraschade för ett tag sen och precis ALLTING försvann   

Jag hade jättemycket på datan som jag aldrig kan få tillbaka!!!

Jag hade även mina DeiSaku filmer i datan så det försvann!! Och folk väntar på del 4... :/

Jag får försöka fixa allt igen, men då kanske datan krashar igen! ( Vet ej om det var mitt fel!!! )

Men måste ha pappas lösenord till precis ALLT som man kan ladda ner eller installera -.-

HATAR NÄR DET BLIR SÅHÄR!!!!

:D

Av Wilma Mårtensson - 4 augusti 2013 21:16

Hej!

I morgon är det två veckor kvar innan skolan börjar!!!!   

Men Emma kom igår som bestämt och vi satt och pratade om allt möjligt, då sa Emma att jag ska börja med en foderhäst i kanske två år, för jag blir äldre och gillar jag inte hästar då så kan jag ju alltid lämna tillbaka hästen   

Och jag tyckte att det var en bra ide eftersom vi har inte så mycket pengar! Såå om ni vet någon som vill låna ut sin häst eller något liknande så kan ni gärna höra av er till mig   

Hästen måste vara minst 160 cm i mankhöjd, jag är 168 cm!

Helst äldre än 10 år, då jag än så länge inte har tillräckligt med kunskap om unghästar. Vet en del men inte mycket!

Gärna ett kallblod men kan även vara varmblod, halvblod m.m 

Jag kommer rida i skog men jag vill även att hästen är trafiksäker då det finns mycket vägar när man kommer ut från skogen.

Hästen kommer få 3-4 hästkompisar om jag nu får en plats där, tre varmblod och ett kallblod är det som går i hagen! Det finns en ''ledare'' i gruppen som gillar att bestämma men är ej dum! Och det finns stora fina hagar :)

Hästen ska helst vara viktbärande också   


Känner du någon som har en häst eller du själv så får ni gärna hör av er till mig :D Skicka mail till Horsewilma@hotmail.com

Av Wilma Mårtensson - 3 augusti 2013 14:01

Hej!


Idag kmr Emma, en kompis till oss och så ska vi gå och äta på Pizzeria Bandy :D

Och har jag tur har hon listat ut hur vi ska göra om jag köper häst nu i sommar. Och om hon har någon häst som jag kan kolla på :)

ÄR SÅ NERVÖS!!!!!!!!!!! :'O

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards