wierdblossom

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Wilma Mårtensson - 14 juni 2013 20:31

Jao, det börjar dra sig till natt snart    Min favoritdel på dagen, är nattmänniska! :P

Dagen har varit sådär, syster har varit här och vi gick till ICA och köpte godis. Ska aldrig mer äta choklad iaf, verkar inte klara av det.. O_o

Hoppas eran dag har varit bra!!


Kram/ WierdBlossom :D


Av Wilma Mårtensson - 14 juni 2013 11:59

Guud, allting är juh boring idag.. Vrf då?  


Just nu sitter jag och tecknar lite, hoppas att det blir finare väder och kanske kan åka upp till min kära älskling Finish Killer! ( Han är en häst ).   

Pappa lagar mat och jag vet inte vad det blir, luktar typ biff elr nå :P

Och nej, jag är inte tjejen som bloggar egentligen, därför kan min blogg bli väldigt tråkig!   

Hoppas ni har en bra dag!


Kram/ WierdBlossom :)

Av Wilma Mårtensson - 14 juni 2013 11:10

Hej!

Min vän Bea och jag har ju tänkt fixa en Cosplaymässa här i park i sommar. För er som inte vet vad Cosplay är så kan jag säga såhär. T.ex Du har en mangaserie som du älskar, Dragonball t.ex Då finns det hemsidor som du kan beställa ifrån. Alltså kläder som din favorit person. Eller så syr du dom själv. Och snart med peruk och tillbehör så ser du snart ut som din mangafigur. Bjud in dina vänner som gillar det också, fixa ett Cosplayparty och ha kul!!


 

Av Wilma Mårtensson - 14 juni 2013 11:05

Hej!

Är tillbaka igen, har bloggat här två gånger förut men har alltid tröttnat!

Tänkte börja igen med en blogg som handlar om Manga, mitt liv, mina vänner o.s.v   

Hoppas ni gillar den och då och då kanske en novell dyker upp :)


/ Kram WierdBlossom :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 14 år och jag är ganska så annorlunda. Även fast det inte kanske kommer att märkas på denna blogg. Egentligen hatar jag att blogga.. Men men.. xD
Hoppas ni finner denna blogg okej i alla fall X3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards